کانون آگهی و تبلیغاتی پیرایه با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (به شماره مجوز 1847)، قریب به یک دهه فعالیت خود را در زمینه طراحی و سفارش چاپ ، تبلیغات محیطی ، ساخت تیزر و انیمیشن و برپایی نمایشگاه ، که با توجه به فعالیت های حرفه ای و مستمر در این حوزه بوده ، پشت سر نهاده است . این کانون آگهی و تبلیغاتی همواره در جهت ارتقای کمی و کیفی با استفاده از روش های جدید و کاربردی و با بهره مندی از نیروهای متخصص در تلاش است تا هم چون گذشته اثرگذاری و مورد اطمینان بودن خود را استمرار بخشیده و مورد حمایت کامل مخاطبین و مشتریان قرار گیرد. کانون آگهی و تبلیغاتی پیرایه با ارایه راه حل هایی یکپارچه، مقرون به صرفه و موثر برای تحقق اهداف مشتریانش در زمینه هایی همچون افزایش فروش، افزایش سهم بازار، معرفی محصولات جدید، بازاریابی داخلی، توسعه برند و توسعه بازار گام برداشته که در این خصوص نه تنها می توان تولیدات بسیار با کیفیتی ارائه نماید ، بلکه مشتری در طول مسیر پروژه و اجرای فرآیند از طراحی تا ساخت و در نهایت اجرا به نتیجه مطلوب خواهد رسید.


•    از ویژگی های کانون آگهی و تبلیغاتی پیرایه می توان موارد ذیل را برشمرد:
1- برخورداری از تیم مدیریتی و اجرایی مجرب و حرفه ای
2- تحقیقات در بازار و مشاوره و بررسی دقیق
3- ايده پردازي و خلق رویداد
4- تولید کننده انواع بولتن و ارایه دهنده متون های تخصصی
5- برگزار کننده کارگاه های تخصصی و آموزشی
6- مشاوری مطمئن در امر بازاریابی
7- ارایه دهنده خدمات نمایشگاهی (مجری نمایشگاهی، ساخت و ساز و ...)
8- انجام طراحی، چاپ و خدمات پس از چاپ و قابلیت اجرای انواع سفارشات چاپ و بسته‌بندی
9- ایجاد روابط پایدار با مشتریان بر پایه مشارکت، مسئولیت پذیری، درک متقابل و صداقت و ایجاد فضای برد،برد
10- احترام به حقوق مشتریان و جلب رضایت حداکثری
11- خلاقیت و نوآوری در عرصه تبلیغات ، هوشمندی و حرکت به سمت نگرش های جدید تبلیغاتی
12- بهره گیری از بهترین و موثرترین روشهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی
13- و...


•    اهداف و چشم انداز ها:
1- بکارگیری تمام توان مجموعه در جهت رضایت مشتریان و ایجاد آرامش خاطر
2- تمرکز بر روی اهداف مشتریان و ارایه راهکارهای خلاق، مناسب، موثر
3- ارایه روش هاي نوين و بروز تبليغاتي مانند: فضاي وب ، كانال هاي گفتگوي مجازي و ...
4- تحقق و اعتمادسازی مشترک با محوریت ارزشهای فرهنگی و تبلیغی
5- معرفي مدل هاي جديد در تبلیغات با رویکرد مشتری مداری
6- ایجاد روابط پایدار با مشتریان بر پایه مشارکت، صداقت ، مسئولیت پذیری و درک متقابل
7- اعتماد سازی و وفاداری مشترک
8- گسترش و توسعه کسب و کار های کوچک و بزرگ
9- و...


حا ل  مدیران این مجموعه برخود لازم دانسته که با تلاش و ایجاد یک رابطه ای منطقی و پایدار بر پایه مشارکت، درک متقابل، مسئولیت پذیری، صداقت و احترام به حقوق مشتریان، نوآوری و خلاقیت، هوشمندی و حرکت به سمت نگرش های نوین و جدید تبلیغات را در امر ارایه خدمات حتی فراتر از حد انتظارات برای مخاطبین و مشتریان فراهم نماید.انشاا...