مدیریت و برنامه ریزی رسانه

تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی را بی شک قدیمی ترین روش تبلیغاتی باید دانست. تبلیغات محیطی به عناصر فیزیکی قابل اجرا برای تبلیغات که در تیررس ببنندگان است اطلاق می شود. یکی از مزیت های فوق العاده تبلیغات محیطی که باعث برتری آن با سایر رسانه های تبلیغاتی دیگر گردیده این است که مخاطب چون نمی تواند چشم خود را از رنگ ها و طرح های اطراف خود بپوشاند، ناگزیر به دیدن تبلیغات محیطی خود می باشد.رسانه تبلیغات محیطی آگاهی و اطلاعات مخاطبان را نسبت به ورود یک محصول جدید به بازار یا ارائه یک خدمت جدید از سوی صاحبان خدمات برای مخاطبان آنان فراهم می آورد.

بیلبورد

 بیلبورد ها یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی در رسانه محیطی محسوب میشوند که قدرتی غیرقابل انکار برای معرفی محصولات و خدمات شرکت ها دارند. بیلبوردها با اشکال و ایده های خاص می تواند ببننده را به تفکر در خصوص نگرش ها، اهداف و مقصود نهایی طراحان و ایده پردازان رسانده و صاحبان کالا و خدمات را به مقصود نهایی و فروش بیشتر و مطلوب تر برساند. واحد فنی و اجرایی تبلیغات محیطی با امکانات چاپ OUT DOOR و گروه‌های اجرایی اکران در تمام استان‌های کشور این امکان را دارد تا در یک برنامه زمان‌بندی هم زمان، دقیق و منظم تبلیغات شما را در شهر تهران و سراسر کشور بروی سازه‌های تبلیغاتی اکران نماید.
-    انواع بیلبورد های تبلیغاتی
-    استندهای تبلیغاتی
-    تلویزیون های تبلیغاتی شهری
-    وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و تاکسی
-    دستگیره های تبلیغاتی
-    استیکرهای سه بعدی تبلیغاتی
-    و ابزارهای خلاقانه و نامتعارف
-    ماکت های حجمی و.....

رادیو و تلویزیون

شناخت کامل و دقیق از روند توليد و ضوابط پخش آگهي از صداوسیما و ارایه مناسب‌ترين برنامه پخش آگهي، با توجه به جداول برنامه‌هاي تلويزيوني و تشخيص مخاطبان هدف و همچنین برنامه‌ریزی دقیق از لحظه شروع توليد تيزر تا پايان پخش آگهي و ارائه گزارش خدمات پخش آگهي به مشتریان ازجمله خدماتی است که در این بخش ارائه می‌گردد.

مترو

فضاهای تبلیغاتی داخل مترو، بدنه اتوبوس ها و … گونه های مختلفی از تبلیغات محیطی به شمار می آیند که هر کدام در ایجاد یک فرآیند برای بهتر دیده شدن موثر هستند.

مطبوعات و رسانه های مکتوب

روزنامه‌ها، نشریات و آگهی‌نامه به‌عنوان ابزار و رسانه‌ای عمومی در جهت اجرای کمپین‌های تبلیغاتی نقش قابل‌توجهی دارند . کانون تبلیغاتی پیرایه ضمن استفاده از رسانه‌های مکتوب موجود و برنامه‌ریزی صحیح و بهینه با برنامه‌ریزی هدفمند اقدام به خلق، مدیریت و اجرای رسانه‌های جدید با توجه به نیاز مشتریان و بازار هدف نموده است.