مشاوره و برنامه ریزی تبلیغات

تحقیقات بازار

تحقيقات بازار بعنوان بخشی مهم از فرآیند ایجاد و توسعه کسب و کار و انجام فرآیند تبلیغات و برندینگ، پروسه ای منظم از تحقیق، شامل نيازهاى مشتريان، رقبا، فرصت ها و تغييرات بازار مى باشد.تحقیقات بازار، شرکت را از وضعیت رقبا، روندهای آتی بازار و رفتار مصرف‌کننده آگاه نموده و تصمیم‌گیری درست و اثربخش را مقدور می‌سازد. بازاريابي مستقيم به عنوان به كارگيري كانالهاي مستقيم ارتباط با مصرف كنندگان به منظوريافتن مشتري وتحويل محصول و خدمت به مشتري بدون نياز به استفاده از واسطه هاي بازاريابي تعريف شده است براین اساس فعالیت های بازاریابی،به عنوان ابزاری برای رضایتمند نگه داشتن مشتریان خواهدبود. زمانی که مشتری جذب شد، فرصت فروش سایر محصولات بنگاه به او، به وجود می‌آید.

کمپین تبلیغاتی

کمپین تبلیغاتی، برنامه تبلیغاتی است که بر اساس شناخت دقیق محصول و بازار، رفتار مصرف کننده، روان شناسی مخاطب و در قالب برنامه ای دقیق و زمانبندی شده طراحی و اجرا گردد. تجربه ثابت نموده است که تبلیغات پراکنده، بدون برنامه و فاقد چشم اندازهای استراتژیک، به نتیجه مطلوب نمی رسد. لذا سعی بر آن است تا با در نظر گرفتن اهداف کوتاه مدت و بلند مدت مشتری و بررسی پیام های تجاری و استخراج ایده اصلی تبلیغاتی، کمپین یکپارچه ای ارائه دهد.

برندینگ

یک نام ، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخص‌کننده خدمات یا محصولی خاص باشد که به وسیله آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می‌گردد.درواقع برندینگ تأثیری به‌یادماندنی خواهد داشت که می تواند فراتر از بازاریابی عمل کند. به‌طورکلی مديريت برند مديريت ادراکات مصرف‌کننده است، لذا از طريق اثرگذاري بر ذهن و احساسات مخاطب مي‌توان يک نام تجاري را ايجاد کرد و آن را ارتقاء داد. برند احساس باطنی ودرونی شخص درباره¬ ی یک محصول، خدمت یا شرکت است که به این اصطلاحا به آن تداعی ذهنی برند می گویند.

سمپلینگ

در شرایط بازار امروز، تغییر سلایق و نگرش مصرف کنندگان، حضور رقبای متعدد با محصولات متنوع و تشدید رقابت ها سبب گردیده تا پروموشن و   سمپلینگ به عنوان یکی از کارآمدترین روش های ترویج فروش در سراسر دنیا شناخته شود. سمپلینگ یكی از فن‌های جدید تبلیغاتی جهت فرهنگ‌سازی برای ترویج استفاده عموم مردم از محصول موردنظر و افزایش محبوبیت یك نام و نشان تجاری، در جهت بهره‌برداری طولانی‌مدت در آینده‌ای پیش‌بینی‌شده، همراه است.

ایده پردازی-اتاق فکر

ایده در حقیقت یک طرح ذهنی است که شاید بتوان آن را اولین گام برای حل یک مشکل یا برآورده کردن یک نیاز دانست. به عبارت دیگر ایده ساده‌ترین راه حلی است که انسان در برابر یک مساله یا نیاز به آن فکر می‌کند. هر چند می‌توان یک ایده را بسط داد و پیچیده کرد. ایده پردازی باید همراه با ایجاد یک اتاق فکر منسجم و قوی بوده که مهارت و توانمندی‌ها را با مهارت بارش مغزی و تفکر خلاق  به وجود آورد.